
Trombonisten gezocht
Altijd al willen spelen in een goed, groot en gezellig regionaal harmonieorkest? Wees welkom bij onze vereniging! Harmoniegezelschap O.B.K. Zeist komt uit in de 1e divisie.
Ons orkest heeft 75 leden, maar toch kunnen we nog extra muzikanten gebruiken, waaronder trombonisten.
We zoeken een lead trombonist. Ook als je geen 1e trombone wilt spelen ben je zeer welkom! Het benodigde niveau is ten minste HaFaBra C.
Praktische info
O.B.K. repeteert op de donderdagavond, van 19:30 tot 22:00. Na de repetitie is er tijd voor gezellig samenzijn tijdens "de derde helft". Dit typeert onze vereniging: eerst volle bak focus op musiceren, daarna lekker ontspannen en gezelligheid.
Heb je interesse om eens kennis te maken en te proeven van de kwaliteit en de sfeer bij de vereniging? Stuur een e-mail naar onze secretaris Joke (info@obk-zeist.nl) met je naam en dat je langs wilt komen, en dan wordt het geregeld!
Lees meer




